ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tane eleman var, habire eleştiriyor.

Adam uzaya çıkmış, onu da eleştiriyor. Gerçekten çok yazık.
Gözünün üstünde kaş olması bile batıyor bence o kişiye 😂

Bu muazzam anın tadını çıkarmaya bakmak lazım 👏🏼🚀