Merhaba arkadaşlar web sitem için yaklaşık 12-13 kere başvuru yaptım ancak her defasında red geldi. Red nedeni düşük içeriğe sahip içerik gibi bişey yazıyordu. Makaleler %90'nı el ile yazıldı. Dahada içerik eklemeye devam edeceğim ama reklamlar olmayınca yapasım gelmiyor
Önceki başvuruda bir arkadaş kategorileri kısıtla. Pop-up açılmasın gibisinden bir kaç öneri vermişti. Önerilerinizi Bekliyorum. Teşekkür ederim.
tatilyapiyorum.com