Hocam esnaf zaten puana bakmıyor da işte benim azda olsa düzeltmem lazım geçen seneden takipe düştüğü için ödedim onları kapattım hiç borcum yok şuan
Geçen yıl bende Akbankta takibe girdim sonrasında borcu komple kapattım ama 1 yıl geçmesine rağmen hala kredi çekerken sıkıntı oluyor bankalarda QNB hariç.