Şuan puanım 1210 hocam daha önce takip dosyam olduğu için kredi kartı çıkmıyordu esnaf kefaletten krediye başvurdum olumsuz geldi hiç bir yere borcum yok bugün gittim teminatlı kredi kartı aldım hesap kesimi 23ü yaptırdım içindeki parayı kullanıp 25inde geri ödeyeceğim ayın 1inde tekrar esnafdan krediye başvuracağız onun için puanımda bi değişiklik olur mu onu merak etmiştim az riskli olarak gözüküyorum şuan
Bankacı değilim ama 1 ay içerisinde hiç hatta 7 gün içinde değişiklik olacağını düşünmüyorum düzenli findeks takip eden birisiyim sadece ondan dolayı böyle düşünüyorum. umarım yanılırız yaşayıp görmek en mantıklısı olacaktır.