Ben de aynı durumdaydım, ev sahibinden taşınma maliyetleri + yeni evin ilk kirası + depozito talep ettim. Kabul etti, evden çıktım. Orta yolu bulabilirseniz, bu şekilde yapabilirsiniz.
Edit: 10 yılı doldurduysanız durum farklı, ev sahibi haklı oluyor o durumda. Hukuken 10+1 durumu vardı, evden çıkacağım süreçte avukatla görüşmüştüm bu konuyu