JTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu cihazı kullanıyor musunuz memnun musunuz hocam? Tıraş makinesi tiplerine nazaran çok basit duruyor.

Bu arada bende şöyle bir şeyi gözüme kestirdim her an alabilirim hala araştırıyorum.(Sadece sakal için lazım)
https://www.braunshop.com.tr/braun-b...illette-hediye
evet hocam aylardir kullaniyorum ve memnunum, alirken biraz basit ve minimalist durdugu icin kararsiz kalmistim fakat kullandiktan sonra gayet memnun kaldim, cift tarafli bicaklara sahip, basligi vs. kolayca cikip temizlenebiliyor fiyat performans diyebiliriz, basit ve minimalist durmasinin sebebini modern tasarimina verebiliriz, ellerinden geldikce kucuk, kullanisli ve sade bir tasarim yaparak diger makinelere gore daha modern durmasini saglamislar sanirim