hocam ozelden mesaj attım ama gormediniz.Ben beraber sizinle denemek istiyorum.Gelmesse 3-4 ssate ucret istemiyorum.Bana suanki takipcinizin ss ini iletin.Ayrıca x adresinizi iletin.Baslayalım.Servisim normal servislere gore bi tık pahalıdır.Bastan soylüyorum.Gelmesse takipci 3-4 saat icinde para talep etmiyorum.Gelirse alırım ucretini.
Daha acık olamam sanırım. Hayırlı işler bol kazanclar.