https://www.amazon.com/ACCUSPLIT-AX7...dp/B0019360TC/ ben bu ürünü alacağım. Kargo ve vergiler olarak sepette ortalama 23 dolar civarı ücret ekleniyor. Ürüne ekstra gümrük vergisi ödeyecek miyim? Yoksa o 23 doların içinde bu ücret mevcut mu?