teopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba dostlar haziranda düğünüm var . Bu zamana kadar ailemle kirada yaşadık ama ev sahipleri ve ekonomi iyi olduğu için çok zorlanmamıştık . Ama bu zamanda kirada oturmak gerçekten zulüm gibi en az 13k ev kiraları . Yaklaşık 40 k gelirle nasıl ev alabiliriz ( eşimde çalşınca 40k) 1.20 faiz çıkcak diyolardı seçim bitince o da yalan oldu varmı fikri veya önerisi olan arkadaşlar ?
hocam ev alma niyetiniz varsa kira öder gibi ev sahibi olabilirsiniz bi öyle teklif veren yerlere başvurun derim yarı oranında nakit yoksa çok zor gibi sürekli fiyat değişikliği oluyor Allah yardımcınız olsun 🙏