merhaba dostlar haziranda düğünüm var . Bu zamana kadar ailemle kirada yaşadık ama ev sahipleri ve ekonomi iyi olduğu için çok zorlanmamıştık . Ama bu zamanda kirada oturmak gerçekten zulüm gibi en az 13k ev kiraları . Yaklaşık 40 k gelirle nasıl ev alabiliriz ( eşimde çalşınca 40k) 1.20 faiz çıkcak diyolardı seçim bitince o da yalan oldu varmı fikri veya önerisi olan arkadaşlar ?