10 yıl doldurmuşsunuz, isterse mahkemeye verip çevre evlerin kirasına göre kirayı arttırabilir, çevre evler 13000 veya üzeri ise orta yolu bulmayı deneyin, 13000tl altında ise yine anlaşabilirsiniz, ha yok hiç anlaşmıyorsunuz. 10 yıl dolduğu için gerekçesiz sizi evden çıkartma hakkına sahiptir. Olur da aynı evde kalmaya devam ederseniz yeni den kira kontratı yaptırın.