KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tartışma biteli çok oldu açıkçası. Xenforo şuan rakipsiz durumda.

Vbulletin 3x sevdalıları eskiyi özlediği için genel olarak seviyorlar

O yüzden doğru yapmışsınız Xenforo ile
Mesela sizin forumu biliyorum Çok doğru zamanda XF geçişi yaparak sektördeki başarınızı koruduğunuzu düşünüyorum.

Son olarak şunu da belirteyim, elimde vBulletin 3 forum olduğu için test yapma imkanı bulabiliyorum. vBulletin 3 ile responsive tema yaptırmadığınızda masaüstü aramalarda Google'da bir şekilde iç optimize ve backlink takviyesiyle sıralama alabiliyorsunuz. Ancak mobil sonuçlarda kesinlikle diğer faktörlerden yana önde olsanız bile rakipleri geçemiyorsunuz.