Az elbette, ama ben ilk kez bu kadar uzun menzil uçurdum.
Çok daha fazlasını uçuran arkadaşlarım var.
Ama dönüşü hesaplamadıkları için gidip drone'u oradan almak zorunda kalıyorlar
2.5 km az değil mi? Bizdekinin 5km menzili var biz ek alıcılar ile 7km yaptık ama bazen sinyal kopuyor görüntü gidiyor