hocam bende 3 yıllık kiracıyım şuanki evimde 3500 den 13 bine çıkardı. vermem dedim o zaman kardeşimi çağırır oturturum çık dedi. ölçtüm biçtim taşıma parası komisyon kiralar vs daha zararlıyım mecburen kabul ettim.
ha çıkmazdım uğraşırdım orası ayrı ama adamın mülküne de ortak değilim oda kendince haklı. Herkez haklı bu devirde saçma sapan bir zamana denk geldik nalet olsun.
Bence orta yolu bulmaya çalış çıkarsan emin ol daha zararlı oluyorsun. +5 yıl geçtiği için kira tespitde yapabilir orta yolu bulmaya bak derim
Allah kolaylık versin iki tarafada