t3az adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5-6 kere itiraz gönderince açılıyor hocam, bilginiz olsun.
Saolun hocam peki ne kadar arayla itiraz edersem iyi olur çok sık itiraz edersem spama düşer mi ?