Bu tartışma biteli çok oldu açıkçası. Xenforo şuan rakipsiz durumda.

Vbulletin 3x sevdalıları eskiyi özlediği için genel olarak seviyorlar

O yüzden doğru yapmışsınız Xenforo ile