Dlkrt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 10 yılı geçtiği için her türlü çıkartma hakkı var fakat sizinde kanunlarla belirlenen artığın üzerinde yapmış olduğu artışlardan dolayı dava açma hakkınız var. 1600 den 5000 tl ye çıkartmış şimdide 5000 den 13000e çıkartmış anlaşma yoluna gidip biraz pazarlık yapabilirsiniz. ayrıca emsal karar göstererek art niyet tazminatı da alabilirsiniz. bi avukata danışmanızı öneririm.
2 senedir annemin üzerinden ödenmesi bu 10 yılı geçme durumunu sıfırlar mı? Gerçi ikametgah hiç değişmedi bu kanıtlanabilir ama sadece soruyorum.