Toplar sizi gösteriyor hocam. Kira sözleşmesi 13 senedir oturuyorsunuz (10 yıl aşmış) + 5 yıl oturduğunuzda kira tespit davası açabilir + sözleşme yok felen diyorsunuz tabiki yasal kısmını bilemem ama birçok konuda ev sahibi avatajlı görünüyor. Ayrıca taşındığınızda kiraya daha fazla ödeme ihtimalinizde varsa orta yolu bulun. Yok çok daha uyguna bulurum derseniz taşının.