Emirhano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne tarafından empati yapılacak, 5.000 TL'den 13.000 TL'ye çıkan bir kira artışının empatisini asıl ev sahibi yapsın.

Hocam 5bin TL'ye hiçbir şey yapamazsın adamlar da haklı bende kiracıyım enflasyon tavan ekonomi iyi nağraları atanlar düşünsün.
Arada biz de kaynıyoruz yapacak bir şey yok .