Merhaba,

PM üzerinden iletişime geçilmiştir. Aşağıdaki konumuz üzerinden resimlerle barındırma alanımızı inceleyerek fikir edinebilirsiniz.

https://www.r10.net/datacenter/19621...ileri-a-s.html