Philips MG7736/15 modelini kullanıyorum 2 senedir. Muazzam ötesi bir cihaz tavsiye ederim. Şarjı 2 sene geçmesine rağmen sorunsuz , bir sefer şarj ediyorum 1 ay kullanıyorum. Başlıkları da fazlasıyla yeterli.
Philips MG 3720 kullanıyorum cidden kaliteli ve ucuz.
Başlıkları ve bıçağı premium , uzatılmış garantisi var, iki yıldır kullanıyorum ve hala makine ilk günkü gibi tras ediyor.
Sakalım sert olduğu için daha önce Braun en pahalısı dahil çok makine bozdum.
Göz atacagim tesekkurler oneri icin