ibrahim10live adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam öncelikle geçmiş olsun , ama böyle kötü düşünmeyin . Ölüm herzaman hasta olana gelmiyor r10 ' da veya r10 dışında hergün birilerinin tanıdığı bir sebepten dolayı hayatını kaybediyor zaten . Doktorların görüşü burdaki kişilerden alacağınız görüşlerden çok çok daha kıymetli . Hele ki tıbbın bu kadar gelişmiş olduğu bir zamanda hiç moralinizi bozmayın . Daha çok gençsiniz ve inşalllah yaşayacak çok daha güzel günleriniz olacak . Siz yeter ki buna inanın .
Çok teşekkür ederim hocam, Kesinlikle katılıyorum üstteki hocamın gönderdiği konuya denk gelmiştim, görünce biraz kafaya taktım