Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hem stajyer olup Hemde farklı bir yerde çalışabilir miyiz sorun olur mu

Lise stajı için
iki yerde de stajyer olarak gözükmeyi soruyorsan farklı stajlarsa olur veya hem stajyer hem 4a sgk lı olarak calışabilir miyim diye sorarsan da sakıncası yok olabiliyor daha önce örneklerini gördüm.