Benim de sevdiğim bir script var: VBulletin, hoşuma gidiyor o script

Şaka bir yana hocam bende xenforonun parasına göre daha hantal ve özel temaları ve eklentileri ayarlanmaz ise çok yetersiz kaldığını düşünüyorum ayrıca VBulletinin dediğiniz gibi geçmişten gelen bir mazisi var ve bilen biri üstüne düşerse tekrar dediğiniz gibi çok farklı bir hal alabiliyor
https://www.youtube.com/watch?v=hPIYlkQom-w 
güzeldi. Üzerine düşerseniz her script adam edilebilir hocam ama biraz dilinden anlamak lazım. Xenforo işin kolayına kaçmak bir nevi. Şahsen kendim kimsenin tercih etmeyeceği smf yi kullanıyorum ama üstüne düşünce şuan forum sitesi, genel forum sitesi gibi aramalarda üst ilk 5 te. Genel forum sitesi için lisans ücreti ödemeyi gereksiz gördüğüm için smf yoksa tercihim xenforo olurdu.