Hocam piyasa 3.8.x hastası genel forumculardan başka kaç aktif vb kullanısı kaldı ki. R10 u dışarda tutuyorum çünkü burasının vbulletinle alakası kalmamış.
Benim de sevdiğim bir script var: VBulletin, hoşuma gidiyor o script

Şaka bir yana hocam bende xenforonun parasına göre daha hantal ve özel temaları ve eklentileri ayarlanmaz ise çok yetersiz kaldığını düşünüyorum ayrıca VBulletinin dediğiniz gibi geçmişten gelen bir mazisi var ve bilen biri üstüne düşerse tekrar dediğiniz gibi çok farklı bir hal alabiliyor
https://www.youtube.com/watch?v=hPIYlkQom-w