Vbulletinin üzerine forum sistemi yok hocam xenforo çakma vbulletin benim gözümde ( öyle olmasa r10 da vbulletin kullanmaz)
VBulletin okumasını bilene kitap kitap
Hocam piyasa 3.8.x hastası genel forumculardan başka kaç aktif vb kullanısı kaldı ki. R10 u dışarda tutuyorum çünkü burasının vbulletinle alakası kalmamış.