Network1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Staj Sigortası farklı geçtiği için yapabilirsin. Hem çağrı merkezinde sigortalı çalıştım hemde stajyer olarak bir ajans üzerinden çalıştım. Staj okulun üzerinde ise yapabilirsin bunu unutma.

11/06/2022 de kanun değişmiş . sizin yazdığınız doğrudur şu anda.

Çok ilginç nasıl kaçmış benden