Network1453 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Staj Sigortası farklı geçtiği için yapabilirsin. Hem çağrı merkezinde sigortalı çalıştım hemde stajyer olarak bir ajans üzerinden çalıştım. Staj okulun üzerinde ise yapabilirsin bunu unutma.
Staj okulun üzerindeyse derken anlayamadım ama hocam emlak danışmanlığı için gideceğim yani ofiste olacağım


dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
staj yaptığın iş yeri seni bırakırsa olur neden olmasın fakat kimse bu riske girmez . mesela iş yeri size , tamam veli sen git başka yerde çalış ben seni resmi olarak burada gösteririm , bunu sana en iyi ihtimalle yakın akraban eşin dostun söyler ,

fakat farklı iş yerinde bir kaza geçirdin . iki tarafın da başı büyük derde girer.

Staj yaptığın yer seni orada göstermekten vs vs vs .
diğer iş yeri ise kaçak staj personeli çalıştırmaktan davalık olurlar..

Kısaca kimse bu riske girmez.
Hocam birçok kişi yapmış ama kaçak çalışmayacağım


Cha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Diğer işletmede sigortasız çalışmanız gerekir.
Emlak danışmanlığı olacağı için sigorta olmasa da olur