Staj Sigortası farklı geçtiği için yapabilirsin. Hem çağrı merkezinde sigortalı çalıştım hemde stajyer olarak bir ajans üzerinden çalıştım. Staj okulun üzerinde ise yapabilirsin bunu unutma.