staj yaptığın iş yeri seni bırakırsa olur neden olmasın fakat kimse bu riske girmez . mesela iş yeri size , tamam veli sen git başka yerde çalış ben seni resmi olarak burada gösteririm , bunu sana en iyi ihtimalle yakın akraban eşin dostun söyler ,
fakat farklı iş yerinde bir kaza geçirdin . iki tarafın da başı büyük derde girer.
Staj yaptığın yer seni orada göstermekten vs vs vs .
diğer iş yeri ise kaçak staj personeli çalıştırmaktan davalık olurlar..
Kısaca kimse bu riske girmez.