Adliye koridorlarının stresini bilmedikleri için bu kadar rahat davrandıklarını düşünüyorum. Konudan yazan arkadaşlara da ulaşıyormuş sanırım, şayet yazarsa bana da ben de kendisi için yargı yoluna başvuracağım.
Kişi dün gece tarafıma da ulaşıp şahsıma ve aileme hakaret ve küfür etti. Aynı şekilde "Hakaret" ve "Kişisel Verileri Hukuka Aykırı Olarak Ele Geçirmek" suçlarından davacı ve şikayetçi oldum.
Nasıl olsa bir şey olmaz düşüncesi ile ailenize dil uzatan kişilere fırsat vermeyin, hukuki merciilere başvurun.