SerhatBjk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah şifa versin , güzel düşün güzel olsun aklına kötü birşey getirme tekrar geçmiş olsun.
Sağolun hocam Allah razı olsun

soz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin ehli bir doktor kontrolünde olması önemlidir.
İstanbuldaysanız aşağıda belirtiğim Deniz hocamıza göstermenizi tavsiye ederim. Cerahpaşada kendisi muayene ücretsizdir. Gidip bir görüşmenizde fayda var. Çünkü bazı hastalarda ameliyat denmiş olsada aslında olup olmama arasında ki avantaj ve dezavantaj ları daha doğru yerden öğrenmiş olursunuz.

Prof. Dr. Deniz Göksedef
Kal ve Damar cerrahisi
https://www.denizgoksedef.com/
Öncelikle bilgi için teşekkür ederim , Ankaradayız 3 doktora gösterdik hepsi ameliyat gerekli dedi damar çok büyümüş hatta doktorlar farketmeniz mucize demiş eğer farkedilmeseydi en fazla 1 aylık ömrünün kaldığını söylediler