"Koşkoca e-Devlet nasıl düşebiliyor, cidden yazık! Nasıl bir durum bu ya? E-Devlet, sistemdeki yoğunluk nedeniyle çöktü, diyorlar, ama pek yoğunluk değil, bu saldırı gibi.