Evet hocam ben de onu dedim başta size
manuel kayıt açtığımda sayı artıyor ama siteye girildiğinde almıyor acaba php fonksiyonunu en baş yerine orta kısıma mı alsam iş görürmü sizce?
<html>
</html>
tagları dışından alıyor php fonksiyonlarını sistemim