janjakruso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam ben de onu dedim başta size
manuel kayıt açtığımda sayı artıyor ama siteye girildiğinde almıyor acaba php fonksiyonunu en baş yerine orta kısıma mı alsam iş görürmü sizce?
<html>
</html>
tagları dışından alıyor php fonksiyonlarını sistemim