Merhabalar panelimde durduk yere bağzı sorunlar çıktı

Admin panele giremiyorum Whoops hatası var
Kullanıcı panelindeki üç çizgi menü tuşuna basmıyor servisler de görünmüyor kendi kendine birden oldu panel alt yapısı glycon v2 bilgisi olan yardımcı olabilecek olan varmı?