Hocam aynı şeyi söylüyorum ama atıyorum ceza 10 yıl tutukluluk verildiyse 15 yıla çıkarma olmaz mı? Ek davalar geldikçe? Benim hedefim o...
Hocam buradan 100 dava çıksa da bir şekilde yırtabilir. Buna kesin bir şey söyleyemeyiz en kötü gider deli raporu alır. Benim ikametimde bildiğim biri var 600 dosyası var d-landırıcılıktan. 600!
Ve kendisi bir bu kadar da dava açmayan vardır diyor gülerek. Öyle söyleyeyim size. Her gün farklı illerden mahkemelerden kağıtlar geliyordu. En son içeri girdi 3 ay kurul yatar verdi (normalde gir çık denetim vermişler siz düşünün yani kurul tuttu) ama şu an akıbetini bilmiyorum. Ha mesela abisi adliyede infaz savcısının özel kalemiydi. Anlatabiliyor muyum?
Hakime bağlı tamamen. Normalde 600 dosyayla müebbete bağlaması lazım. Bu şahısta da aynı. Meslek edinmişler çünkü.