Gerekçeli kararın yazılmasını bekleyin. Tabi bu arada firmanın da istinafa gitme hakkı var. Giderlerse, dava dosyasına teminat yatırıp, istinaf kararına kadar ödeme yapmayabilirler. İstinaf kararı da 1-1,5 yılda çıkıyor ne yazık ki.