kanını emecez diyor az emmiş bize fazlası lazım diyor
Yanlış yönlendirme yapmak istemem ama başıma gelen durumu ileteyim muhtemelen aynıdır.
Bende poliçe kestirdiğim firmaya ilettim durumu, ek fark tutarını alıp güncelliyorlarmış.
Yani 600 TL ye kestirdiyseniz 300 bin TL teminat veriyorsa, şimdi ekstra +500 TL alacaklar teminatınız 600 bin TL olacak gibi bir durum söz konusuymuş.
Ben güncellemesini yapmadım, poliçe tarihi yakınlaşıyor o zaman yaptıracağım.
ben anlamam dasktan falan ama, mesajda diyorki teminatlar yükseldi sizede fark çıktı gidin farkı ödeyin
Diyorki biz limiti yükselttik haberin olsun, ama sen az para veriyorsun aradaki farkı ver seninde limitin yükselsin
Şirkete para lazım bana da geliyor mesajlar poliçe bitince bakacağız
Cevaplar için teşekkür ederim