Cetain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nebim kullanın bence
nebim'de çok pahalı ya haddinden fazla şuan lisanslama 3-4 modul 5 kullanıcı 150bin'den başliyor aylık destek ücretide hariç