Konu
Ücretl Kurumsal ERP Yazılımı
16-01-2024, 09:03:33
#4
dEaTh
Cetain adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Nebim kullanın bence
nebim'de çok pahalı ya haddinden fazla şuan lisanslama 3-4 modul 5 kullanıcı 150bin'den başliyor aylık destek ücretide hariç