Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse normal değil burada hocam
4 senem geçti benim ortak halen manisada ben doğduğum şehir istanbula zor bela kaçtım aile mevzularından dolayı. 4 senenin ilk 6 ayı normaldim sadece.