Konu
r10 kullanıcıları nerden giyiniyor
16-01-2024, 00:27:05
#16
devopsbyxvan
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kimse normal değil burada hocam
4 senem geçti benim ortak halen manisada ben doğduğum şehir istanbula zor bela kaçtım aile mevzularından dolayı. 4 senenin ilk 6 ayı normaldim sadece.