Konu
r10 kullanıcıları nerden giyiniyor
16-01-2024, 00:21:44
#10
devopsbyxvan
Hussein adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Perşembe pazarından şu sıralar giyiniyorum (Nazilli'de)
sosyete ablaya benzeyen bi abi vardı kendisine selam olsun bu köy arabalarının kalktığı durakta eski kapalı otoparkın ordaki pazarda.