Perfect Panel hiç çökmüyor mu? Bir teknik arızada bütün perfect panel kullananlar 500 - 403 gibi hata alıyor. Sunucu arızasıdır, teknik arızadır olabilecek şeyler kimse kusura bakmasın ama yazılımı satın aldınız diye "Zararımızı nasıl karşılayacaksınız?" veya "Açıklama bekliyoruz" gibi linçlemeler doğru değil. Önce sorun tespit edilir/çözülür sonra müşterilere "XX sorun vardı, Y kaynaklıydı sorun çözüldü" gibi bilgi verilir.
Perfect panel kullanırken oluşan sorunlarda bir kere bile "XXX kaynaklı Y dakika kesinti" oldu diye açıklama yapmadılar kimse de kalkıp "PARA VERDİK PARAA" demedi.
Memnun değil misin? altyapısı değiştir ama yazılımı değil sahiplerini satın almış gibi davranma.