Kendi kendinize bırakamıyorsanız, önce bırakmayı istemeniz sonra bir terapiste gitmeniz, çözüm olabilir.
Kumarda kaybedilen paraya, çoğu insan lanet okur. Bu yüzden o para kimseye yaramaz diyorlar. Terapiste gidemeyen arkadaşlar, bu cümle üzerinde düşünebilir.