Bu tür yemlere gelipte sayfasını kaptıran kaç kişi vardır kim bilir, ne emekler ile kasılıyor o sayfalar. Yazık böyle bir karakter sahibi olmayı, böyle bir vicdana kendini salı vermeyi nasıl kabullenebiliyorlar.