Gmail hesaplarım robot veya programla oluşturulmuş diyip kapatıyorlar. İtiraz ediyorum fakat 2 gün sürüyor itiraz süreci 2 gün gecikiyor. Bunun sebebi nedir hesaplar neden bu şekilde kapanıyor. Yardımcı olabilecek var mı?