1 yıllık hizmet alacağınıza dair taahhüt vermişsiniz. Onlarda ödeme konusunda size kolaylık sağlayıp bu taahhütünüze karşılık 1 yıllık peşin ödemeyi aylık olarak almak istemiş. Fakat siz ben 1 aylık kullandım geri kalan 11 ayın parasını vermem derseniz. Parayı biraz söke söke alırlar gibi. Siz 1 aylık taahhüt vermemişsiniz. 1 yıllık hizmet alacağınızı belirtip 1 yıllık fiyattan yararlanarak 1 yıllık peşin para vermeniz gerekir fakat spor salonları kolaylık sağlamak için bunun ödemesini sizden aylık alır. Yani haksız çıkarsınız sistem üzerinden verdiğiniz onay(bir küçücük kutucuk) ve kredi kartından yapılan ilk çekim ile bu sözleşmeyi kabul etmiş ve bu hizmeti almış sayılırsınız. İster 1 ay kullanın bu hizmeti ister 12 ay bu size kalmış ama satın aldığınız hizmet 1 aylık değil 12 aylık bunu sözleşmede hem yazılı hemde sözlü olarak söylüyorlar.