Ben de bu konudan rahatsızım. İş ya da hizmet alıyorum, 1 yıllık hizmet 3. ayda kesiliyor. Para iadesi yapıp şikayet konusu kapatılıyor. Negatif iTrade hakkı da verilmiyor. Bu negatif olayının revize edilmesi lazım. Mağduriyet sadece parasal olmuyor, zaman kaybı da oldukça önemli bir mağduriyet. Umarım fikir değişikliğine gidilir.