Digitalocean'dan hesap açtım. Hesabımı onayladım. Kartımdan 1 dolar çekti. Bir tane 6 dolarlık Droplets sunucusu kurdum. Direk kurdu ve para çekmedi. Biraz kurcaldım borcunuz şu an yoktur gibi şeyler yazıyordu. Kısaca ay sonu kullandığımız kadar mı ödüyoruz?