son ay çok şikayet almasına binayen bu arkadaşın durumuna benzer bide fatura ödeyen bir arkadaş var, 2-3 haftada bir gelip 20-25 kişiye fatura ödeme hizmeti verip ücret alıyor sonra ortadan kayboluyor, parası olunca geri dönüp iadeleri yapıp tradeleri ve konuları sildiriyordu. umarım benzer bir gaye içinde değildir, iyi forumlar herkese.
Bitane de seocu var kullanıcı adını vermiyim herkes teşekkür konusuyo acıyo nasılsa millette şikayet ediyor sonra da işi uzatıp iade ediyor sikayetleri kaldırtıyor

bu nasıl adalet
Aynı kişiden bahsediyorsunuz

10 gün önce yine banlanmış. Gelir 1-2 haftaya