Daha önce başınıza geldi mi bilmiyorum ama çok ilginç bir sorunla karşı karşıyayım
Aracımı aldıktan sonra koltuğunun altında bir anfi olduğunu fark ettim. Bağlı olan multimedya cihazı ve geri görüş kamerası içindir diye düşünürken bunlar için buna ihtiyaç olmayacağını bir yakınım anlattı.
Arabamda ekstra ses sistemi görünmemesine karşın sanırım orijinal hoparlor yerlerindeki hoparlorler değiştirilmiş. Zira bass çok iyi olmamasına karşın araçta çok yüksek ve bozulmayan bir ses var
İlginçtir ki bluetooth ile bir süre şarkı dinleyerek yol gittiğimde geri vitese takınca multimedya komple kapanıyor ve bir süre açılmıyor
Radyoyu kullanırken asla böyle bir sorunla karşılaşmıyorum. Sizce sebebi ne olabilir?